• Software mobil neted
Contra
  • Fără orientare peisaj a mesei
  • Site fără licență
  • Nu există nicio modalitate de a sta lângă orb

PPPoker Review

PPPoker este un site de jocuri sociale online care nu oferă servicii pe bani reali. Cei care au auzit-o pentru prima dată ar trebui să știe că este cel mai mare perturbator al pieței din industria pokerului. Vă puteți gândi la poker ca criptomoneda este sistemul bancar prea învechit. Ace King Tech Limited a dezvoltat platforma. PPPoker vă oferă caracteristici unice care nu au fost niciodată oferite de niciun site de poker tradițional la care ați fost.

După lansarea cu succes a PPPoker, acesta a câștigat multă popularitate în rândul jucătorilor de poker. PPPoker permite organizatorilor să-și creeze propriile cluburi și să se joace online cu prietenii. Jocurile cash care se joacă în cluburile private la PPPoker sunt jocuri cu bani reali. Inițial, PPPoker a fost lansat pentru a găzdui comunitățile de poker din Asia.

La momentul lansării PPPoker, ei concurau cu mărci mari precum Poker Bros. astăzi, PPPoker a dominat multe piețe ale Poker Bros și popularitatea sa în Europa, Asia, America de Sud și America de Nord. Majoritatea utilizatorilor pe care îi veți găsi la PPPoker sunt din China, ceea ce face jocul mai ușor de jucat, deoarece majoritatea dintre ei au început să joace jocul recent. Deoarece modelul de operare al aplicației este puțin diferit de site-urile tradiționale de poker, am acoperit toate informațiile într-un format Q și A.

Cum funcționează aplicația?

Aplicația este în primul rând o aplicație de poker descentralizată, ceea ce înseamnă că niciun operator specific nu organizează și garantează plățile în aplicație. Există o diferență principală atunci când compari asta cu operatorii pe bani reali. Chips-urile practic nu au valoare și sunt jetoane pe bani de joc; cu toate acestea, acesta nu este cazul.

Pe PPPoker, vi se oferă să formați sindicate pe care proprietarii de cluburi le pot forma. Aceasta este o caracteristică grozavă, deoarece puteți juca cu diverse persoane care aparțin unor cluburi diferite. Dacă faceți mai multe mese, puteți crea mai multe conturi, deoarece nu este oferită multi-tabling cu un singur cont.

Aplicația vă permite să formați un club în care jucătorii au voie să joace unul împotriva celuilalt. Puteți cumpăra jetoane virtuale și le puteți oferi jucătorilor contra valorii jetoanelor. Proprietarii de club percep o rake mică pentru serviciile lor de gazdă. Conturile sunt actualizate săptămânal, iar forma de plată depinde de ceea ce vă simțiți cel mai confortabil.

Când decizi să începi să joci, trebuie să găsești un agent bun care să aibă acces la cluburi în care există acțiune soft. Puteți obține serviciile agenților PPPoker căutând pe Facebook.

De ce este aplicația atât de populară?

Puteți juca PPPoker chiar dacă există reglementări privind pokerul în țara dvs. Multe țări au impus taxe pe câștigurile din poker, ceea ce i-a motivat pe mulți jucători să treacă la PPPoker. Rake-ul perceput la PPPoker este comparativ foarte mic în comparație cu orice alt site de poker. Diverse opțiuni de plată sunt disponibile la PPPoker, ceea ce a motivat mulți jucători să treacă la această aplicație.

Cum arată un club în PPPoker?

Interfața este ușor de utilizat și interactivă, iar informațiile sunt prezentate îngrijit. Când deschideți aplicația, puteți vedea o listă cu cluburile la care v-ați alăturat. Informațiile furnizate vă vorbesc despre numele clubului, detaliile sindicatului și mesele. Este foarte ușor să navighezi prin hol, iar diverse secțiuni ale clubului pot fi accesate cu doar câteva clicuri.

Cum arată PPPoker UI?

PPPoker are una dintre cele mai bune interfețe și o experiență excelentă pentru utilizator. Cea mai bună parte a PPPoker este că este actualizat în mod constant și are un serviciu excelent pentru clienți, deoarece majoritatea jucătorilor joacă pe dispozitive mobile, astfel încât aplicația este optimizată special pentru a funcționa cel mai bine pe Android sau iOS. La testele, jucătorii noștri l-au descris ca fiind fiabil și simplu. De asemenea, vi se oferă să jucați pe computer, deoarece este disponibilă și o versiune desktop a aplicației.

PPPokers vă oferă imaginea portret perfectă și nu trebuie să înclinați telefonul mobil în timp ce alegeți o masă sau în timpul jocului. Acest lucru face ca jocul să fie foarte confortabil pentru jucător. Caracteristicile PPPoker sunt foarte ușor de înțeles și unui nou venit nu va dura mai mult de 10 minute pentru a se familiariza cu jocul. Indiferent dacă sunteți un începător sau un profesionist, veți găsi că aplicația este foarte ușor de utilizat și confortabilă.

PPPoker permite utilizarea software-ului de urmărire?

PPPoker, deși nu permite utilizarea software-ului de urmărire în mod oficial, puteți face clic pe profilul unui jucător pentru a vedea statisticile de bază ale acestuia. Acțiunea jocului nu este atât de grozavă, așa că jucătorii care se simt mai confortabil folosind software-ul de urmărire se pot adapta cu ușurință la jocul de la PPPoker. Vă puteți vizualiza statisticile și, cumpărând un card negru din achizițiile aplicației, puteți vedea și statisticile altor jucători.

Care sunt jocurile și mizele oferite la PPPoker?

Diferitele cluburi folosesc valori diferite de jetoane; de exemplu, un club cu jucători din Europa are un cip egal cu 1 EUR, iar clubul din Thailanda va avea un cip egal cu 10 THB. Cluburile indiene oferă diverse rate de jetoane de la 5 INR la 50 INR.

În prezent, la PPPoker sunt oferite patru variante de poker, inclusiv No-Limit Texas Holdem, Pot-limit Omaha 5, Pot Limit Omaha și Open Face Chinese. De asemenea, vi se oferă MTT-uri și SNG-uri la PPPoker. În funcție de acțiune și formație, o masă SNG va avea 2 până la 10 jucători. Fiecare masă are o limită de 12 ore, iar masa se va închide automat dacă depășește limita.

Spre deosebire de alte site-uri de poker unde toți jucătorii sunt pe aceeași platformă, PPPoker este descentralizat. Acest lucru le permite jucătorilor să schimbe formatul și să joace într-un alt club. De asemenea, cluburilor sunt oferite să formeze sindicate care să permită jucătorilor să joace cu alți jucători aparținând altor cluburi.

Cum este The Rake and Rake Back la PPPoker?

PPPoker are politici diferite pentru rake back; cu toate acestea, maximul pe care un proprietar de club poate să îl încarce este de 5%. În ceea ce privește rake back, proprietarii de cluburi pot oferi rake back uriașe, în funcție de club. S-ar putea să fii surprins să vezi că proprietarii de cluburi oferă 50 până la 80 la sută rake înapoi pe PPPoker.

Obțineți până la:
100% Bonus
Până la primii 1000 USD